Numb3rs s04e09

Ännu ett ganska lamt avsnitt av en ganska medioker serie. Att Christoper Lloyd (Professorn i Tillbaka till framtiden-filmerna) spelade en gammal serietecknare var väl det mest spännande med detta avsnittet. Jag kollar mest på Numb3rs av gammal vana. Har jag väl börjat följa en serie så brukar det krävas en hel del för att jag ska avsluta den.

Egentligen följer jag alldeles för många kriminalserier (trots att jag skippat både CSI NY och Criminal minds) men Numb3rs har en viss charm som gör att jag fortsätter titta. Sen är det ju inte precis högsäsong för bra tv-serier just nu. Sviterna efter strejken sitter fortfarande i.

Explore posts in the same categories: TV-serier

Etiketter: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Kommentera

