Söderläge s04e02

Söderläge kollar jag på för att jag utbildar mig inom trädgårdssektorn plus att jag känner anläggarna Calle och Johan som syns i rutan ibland (inte så mycket i detta avsnittet men desto mer i förra).

Kvällens avsnitt var inte lika bra som förra veckans men ändå sevärt. Roligaste var att personkemin mellan programledaren Maria Arborgh och snickaren Johan inte verkade vara den bästa. När det gäller bänken så ställer jag mig nog på snickarens sida. Det verkar inte vara alltför skönt att sitta på pilslanor.

Explore posts in the same categories: TV-serier

Etiketter: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Kommentera

