Lost s04e10

Jag hade helt missat att Lost hade börjat igen. Det var inte förrän jag läste på Weird Science som jag insåg det. Mitt i all förvirring lyckas jag till och med ladda hem och se avsnitt tio innan nio. Tyckte väl att vissa saker kändes lite väl underliga även för att vara Lost, men trodde att det bara berodde på att det var ett tag sen jag såg det senast. Jag får väl helt enkelt se nummer nio imorgon i stället. Nåväl, det verkar ju inte ha alltför stor betydelse i och med att det hände extremt lite i detta avsnittet.

Alltid när det är Jack som står i centrum så blir allt så mycket tråkigare. Sen när halva tiden går åt till sega flashforwards så gör ju inte det saken bättre. Jag har alltid tyckt att Lost hade kunnat vara så mycket bättre om man hade sluppit allt vad flashbacks och flashforwards heter.

Explore posts in the same categories: TV-serier

Etiketter: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment på “Lost s04e10”


  1. […] TV-dagboken En TV-narkomans betraktelser « Lost s04e10 […]


Kommentera

