The Riches s02e04

The Riches första säsong tyckte jag började lysande men tappade efterhand. De fyra första avsnitten denna säsongen har också varit väldigt bra och ganska roliga också så jag hoppas att de kan behålla skärpan hela säsongen denna gång.

Framförallt scenerna med Wayne när han ska försöka slingra sig ur alla situationer som kräver att han agerar som en riktig advokat är underhållande. Denna gång var till och med Dale som jag brukar störa mig en del på ganska rolig.

Det jag skulle vilja se lite mer av är barnen och framförallt när de är i skolan med alla kulturkrockar som uppstår där. Däremot gillar jag inte riktigt sidohistorien med den nya tattaren Eamon Quinn som verkar ha någon hållhake på Dale.

Explore posts in the same categories: TV-serier

Etiketter: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Kommentera

