Nip/Tuck s04e15

Så var då denna säsongen slut. Kan inte säga att jag kommer sakna det direkt utan jag väntar nog lugnt på att SVT sänder nästa säsong om ett år eller nåt. Som jag påpekat tidigare så tycker jag att den övergripande handligen med organhandeln varit alldeles för tunn för att bära en hel säsong. Dessutom har de nya karaktärerna överlag varit tråkiga så därför känns det bara postivt att både Troy och McNamara flyttar till L A och tar nya tag där. Förhoppningsvis innebär det en nytändning för serien så att den kommer tillbaka till den nivån den varit på tidigare.

Sista avsnittet var lite bättre än genomsnittet denna säsongen. Escobar dog verkligen efter att ha dykt upp som gubben i lådan under de tidigare säsongerna. Kommer inte att sakna honom alltför mycket även om det är en bra skådespelare. Det största glädjeämnet var att Christian dumpade Michelle. Hade de låtit henne vara med i fortsättningen så vet jag inte om jag orkat kolla längre.

Explore posts in the same categories: TV-serier

Etiketter:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Kommentera

