Murder s01e04

TV-utbudet just nu är inte det allra bästa så därför har jag frångått en princip genom att kolla ett program på den vanligtvis usla kanalen TV3. Serien handlar om sex helt vanliga amerikaner som uppdelade i två lag ska lösa autentiska mordfall. Till sin ”hjälp” har de en rutinerad polisdetektiv som tog sig själv på lite väl stort allvar. Jag tyckte det verkade hyfsat intressant som omväxling till alla kriminalserier. Kan väl inte påstå att det var fantastiskt men det var väl i alla fall inte mycket sämre än ett genomsnittligt avsnitt av CSI.

En man och en kvinna hittas döda i ett vardagsrum. Kvinnans man ringer larmtjänsten och säger att han skjutit mannen efter att han hittat sin fru nerslagen med en hammare. Lagens uppgift blir att bevisa om han talar sanning eller inte. Eftersom det inte fanns fler misstänkta än den skjutna mannen och fruns make så var det ett ganska lamt avsnitt. Har jag inget bättre för mig ser jag kanske något avsnitt till.

Explore posts in the same categories: TV-serier

Etiketter: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Kommentera

